آشنایی با محصولات شرکت مهندسی تهویه سپهر

در این وبلاگ می توانید با محصولات شرکت تهویه سپهر بیشتر آشنا شوید

آشنایی با محصولات شرکت مهندسی تهویه سپهر

در این وبلاگ می توانید با محصولات شرکت تهویه سپهر بیشتر آشنا شوید

در این وبلاگ می توانید با محصولات شرکت فنی مهندسی تهویه سپهر آشنا شوید. این شرکت در زمنیه تولید محصولات تهویه مطبوع فعالیت نموده و در این راستا می توان به محصولاتی همچون کولر سلولزی، پکیج، ایرواشر صنعتی و غیره تولید شده در توسط تهویه سپهر اشاره نمود

  • ۰
  • ۰

امروزه یکی از نیازهای بسیار مهم و اساسی در واحدهای مسکونی و آپارتمانی، ورود هوای تازه از محیط خارج از محل جهت تامین اکسیژن طبیعی و تنفس سالم مورد نیاز افراد می باشد.

به گزارش شرکت تهویه سپهر، در فضاهایی که بصورت سر بسته می باشند، به دلیل عدم وجود تبادل هوای داخل آپارتمان با فضای خارج از ساختمان و از طرفی آلوده‌بودن هوای شهری شهرهای بزرگ که باعث گردیده است اکثر پنجره‌ها بسته باشد، امکان ورود هوای تازه به داخل آپارتمان محدود است.

در اکثر جداول مهندسی مربوط به طراحی تهویه مطبوع و مراجع معتبر درصدی از هوادهی باید از هوای تازه تمیز تامین شود. متاسفانه امروزه در کشور عزیزمان ایران برای سیستم‌های داکت اسپلیت، اسپلیت، چیلر و امثال آن‌ها درصد تامین هوای تازه صفر است. به عبارت دیگر در طراحی کانال‌ها و سیستم تهویه مطبوع هوادهی از 100 درصد هوای برگشتی فضای داخلی استفاده می‌شود که خلاف استانداردهای روز دنیاست. اما در سیستم‌های تهویه مطبوع که سیستم سرمایشی آن‌ها از نوع تبخیری است الزاماً هوادهی از طریق هوای تازه انجام می‌شود ضمن این‌که تا حدودی گرد و غبار هوا در بدو ورود شسته و حذف می‌شود. به عنوان مثال در سیستم ایرواشر تا 98% آلاینده‌های موجود در هوا شسته و فیلتر می‌شود.

در سیستم‌های تبخیری مانند کولر آبی و ایرواشرها به علت ماهیت استفاده از 100% هوای تازه در فرآیند سرمایش آدیاباتیک هوای تازه تصفیه‌شده همیشه وارد فضای داخل آپارتمان می‌شود.

لازم به توضیح است بالاترین سطح تصفیه هوا شستن هواست که در این فرآیند کل آلودگی و ذرات معلق از هوا شسته می‌شود و هوای 100% پاک و پاکیزه وارد فضای داخل آپارتمان یا فضای مسکونی می‌شود.

فروش کولر های شرکت تهویه سپهر در حال حاضر و با توجه به فصل تابستان افزایش یافته و جهت دریافت استعلام قیمت کولر می توانید با شماره های این شرکت تماس حاصل فرمایید.

  • ۹۶/۰۵/۰۲
  • تهویه سپهر

کولر

کولر آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی