آشنایی با محصولات شرکت مهندسی تهویه سپهر

در این وبلاگ می توانید با محصولات شرکت تهویه سپهر بیشتر آشنا شوید

آشنایی با محصولات شرکت مهندسی تهویه سپهر

در این وبلاگ می توانید با محصولات شرکت تهویه سپهر بیشتر آشنا شوید

در این وبلاگ می توانید با محصولات شرکت فنی مهندسی تهویه سپهر آشنا شوید. این شرکت در زمنیه تولید محصولات تهویه مطبوع فعالیت نموده و در این راستا می توان به محصولاتی همچون کولر سلولزی، پکیج، ایرواشر صنعتی و غیره تولید شده در توسط تهویه سپهر اشاره نمود

  • ۰
  • ۰

امروزه یکی از موارد بسیار اساسی و مهمی که در واحد های آپارتمانی باید آنرا در نظر داشت ورود هوای تازه تمییز از محیط خارج از ساختمان به داخل واحد مسکونی به جهت تنفس می باشد که توانایی تامین اکسیژن مورد نیاز افراد را داشته باشد.

در فضای بسته بدلیل عدم وجود جریان و تبادل هوا از داخل ساختمان با فضای بیرون و از اونجاییکه پنجره ها همیشه بسته بوده تا آلودگی هوا وارد ساختمان نشود، وجود دستگاهی که علاوه بر خنک سازی، عمل تصفیه هوا را انجام دهد امری ضروری می باشد که در این راستا استفاده از کولر های آبی سلولزی هوشمند شرکت تهویه سپهر پیشنهاد می گردد.

متاسفانه در کشورمان برای سیستم های داکت اسپلیت، چیلر و امثال آنها که اجرا شده درصد تامین هوای تازه صفر میباشد. اما در سیستم های تهویه مطبوع که سیستم سرمایشی آنها از نوع تبخیری میباشد مثل کولر الزاماً هوادهی از طریق هوای تازه انجام میشود ضمن اینکه تا حدودی گرد و غبار هوا در بدو ورود شسته شده و حذف میگردد ، بعنوان مثال در سیستم ایرواشر تا 98% آلاینده های موجود در هوا شسته و فیلتر میشود.

در سیستم های تبخیری مانند کولر آبی و ایرواشر ها بخاطر ماهیت استفاده از 100% هوای تازه در فرآیند سرمایش آدیاباتیک هوای تازه تصفیه شده همیشه وارد فضای داخل آپارتمان میشود.

  • ۹۶/۰۵/۰۲
  • تهویه سپهر

کولر

کولر آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی